11/21/2014

Onnellisuus (ja Shark Bay)

Tänään pesin pyykkiä ja päässä alko soimaan Olavi Uusivirran ja Anna Järvisen Nuori ja kaunis. Olen onnellinen, mitä sä luulit soi päässä aina, kun tosiaankin olen onnellinen. Myöhemmin löhösin säkkituolissa ja mietin vain sitä, kuinka hyvin kaikki on ja kuinka onnellinen olen. 


Oikeasti meinaan pakahtua onnesta, siitäkin huolimatta, että palanu iho on älyttömässä kutinavaiheessa, töitä ei ole silloin ko pitäs ja yks herra on niin kiireinen, ettei ehi nähä. 


Eilen Iso-A yllätti näyttämällä maalausta, että tässä oot sie ja mie. Tää on sulle, voit lähettää sen sinun kotiin niin sinun äiti ja siskot näkee että tämä on sinun veljeltä. Myöhemmin tehtiin A:n kanssa lihapullia, mikä oli hänestä hauskaa.







Onnellisuuden käsittäminen iskee aina yllättäen, eikä silloin oikein ossaa ko hymyillä. Kuinka onnekas olen, että saan olla täällä ja uskalsin lähteä, olen saanu loistavan hostperheen ja olen löytänyt oikeat kaverit ympärille. 



Postauksen kuvat on jälleen Shark Baysta, en vain muista minkänimiseltä rannalta.Tuolla nähtiin pikkanen hai ko oltiin uimassa, vesi oli kirkasta ja maisemat komeita kuten näkkyy. Nyt on enää jäljellä kuvat hai-paikasta, jopa tässä kestiki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti